~Kata Hikmah~

``Orang Beriman yang dipupuk semangat taqwa akan sentiasa yakin bahawa dalam keadaan apa sekalipun dia tidak akan melakukan perkara yang dilarang oleh Allah s.w.t' '

Thursday, May 28, 2009

Pening Kepala Dibuatnya....

Assalamualaikum......
Hari ini saya menduduki paper Al-Quran...mule2 saya tengok soalan macam senang...tapi bila bace kali kedua, Ya Allah susah sket la...ade surah yang saya tak berapa ingat....sebelum saya masuk ke dewan peperiksaan, saya rase dah habis lancar...bile dah masuk dalam dewan, hmm faham2 je la cam ne...rase nak gugur jantung dibuatnya....tapi alhamdulillah semua soalan dapat saya jawab dengan baik sekali...itu pun datang last2 minit...saya harap dapat la keputusan yang terbaik dalam paper ini...doa2kan la saya...
Sekian sahaja...
Salam Ukhuwah................

No comments:

Post a Comment