~Kata Hikmah~

``Orang Beriman yang dipupuk semangat taqwa akan sentiasa yakin bahawa dalam keadaan apa sekalipun dia tidak akan melakukan perkara yang dilarang oleh Allah s.w.t' '

Sunday, January 2, 2011

Final Exam

PEPERIKSAAN!!! - EXAM!!!
امتحان!!! - 시험(siheom)!!!





sudah hampir 4 bulan  aku belajar untuk sem 1  tahun 1 di Universiti Yarmouk...
apakah aku dapat memahami kesemua yang aq pelajari dari doktor????
mungkin tidak sama sekali...agak susah juga and terlalu mencabar sekali pembelajaran yang perlu aq tempuhi selama 4 bulan..
akhir sekali terpaksa menempuh cabaran terakhir iaitu, FINAL EXAM!!!!!
seram sungguh rasanya, dalam keadaan diri yagn masih kurang lagi cuba sedaya upaya untuk menempuhinya juga...

seminggu sebelum exam aku cuba untuk strugle sekuat-kuatnya...

x tau la macam ape aku ni....

makin lama study, makin pening kepala aku dibuatnya...

jadilah aku macam gambar diatas, akibat terlalu letih kerana banyak sangat nk kena study...

the point is kita mestilah study lebih awal agar dapat backup semua silibus..

jangan jadi macam aku study last minute sepertimana kata2 dari pakar motivasi...

peruntukkan la masa dgn sebaiknya...

apa yang penting perlulah berusaha keras and jangan cepat mudah mengalah...

nd cubalah berbincang dengan sahabat kita...

mungkin mereka dpt membantu kita...

aku doakan smoga semua sahabat2ku dapat menjawab peperiksaan dengan baik and cemerlang...


SELAMAT BERJAYA!!! - GOOD LUCK!!! - بالتوفيق والنجاح!!! - 행운을 빕니다(haeng-un-eul bibnida)!!!

WALLAHHUA'LAM....

No comments:

Post a Comment