~Kata Hikmah~

``Orang Beriman yang dipupuk semangat taqwa akan sentiasa yakin bahawa dalam keadaan apa sekalipun dia tidak akan melakukan perkara yang dilarang oleh Allah s.w.t' '

Saturday, June 20, 2009

Aku Geram Ni!!!.....


Aku geram ni!!!

US, Israel , Yahudi tak sedar diri,

Mengganas, membunuh kerjanya lagi,

Orang Islam bagai hilang gigi,

Melawan dikata Islam ‘terrorist’, zalim,

Kalau nak lawan dihalang birokrasi,

Tak lawan , alasan tinggi menggunung,

Nah, tambah dosa lagi.

 

Aku geram ni!!!

Benci punya benci,

Rupanya aku ada jugak ‘support’ si bedebah ni,

From head to toe, diorang dalangi,

Badan dan jiwa bercampur benda tak suci,

Sebab tulah doa tak makbul sejak dulu.

 

Aku geram ni!!!

Dulu syampu Panteene aku langgani,

Head&Shoulder, Sunsilk pun digemari,

Sekarang sebab marahkan Yahudi ,

Sabun ketul pun, rambutku boleh cuci.

 

Aku geram ni!!!

Zest, Lux, Camay, Dove rangkaian sabun mandi,

Sental badan, buang peluh dan daki,

Rupa-rupanya dana mereka bertambah bila kita beli,

Aku tak rela , langsung sabun cap kapak ku jadikan minyak wangi,

 

Aku geram ni,

Dulu, sebab nafsu perutku ni,

‘Santap’ di KFC, McDonald, Paradise, Pan America+Kantis,

Tak cukup dengan itu, McBurger, Arby’s, Tika pun disinggahi,

Sekarang allergic, meluat pula,

Walaupun tak pandai masak, lebih rela makan nasi basi.

No comments:

Post a Comment