~Kata Hikmah~

``Orang Beriman yang dipupuk semangat taqwa akan sentiasa yakin bahawa dalam keadaan apa sekalipun dia tidak akan melakukan perkara yang dilarang oleh Allah s.w.t' '

Monday, June 1, 2009

HAFLAH WIDA'......

Assalamualikum...

Ape kabar sume?...hehehe,gambar kat atas ni mase aku & kawan2 manage haflah wida' untuk senior yang akan pergi nanti..aku la yang jadi pengarah program ni..hehe,pada mule nya agak susah sket kerana tidak cukup pendapatan...habis tempat kami cari tapi x dapat jugak...mule2 kami cadang nak wat kat hotel(nk bagi grand la kate kan) tapi bajet x cukup...bese la,name nya hotel mesti la mahal...
Last2 kami wat jugak kat tempat yang same tapi kami tak dapat nak jemput pelajar kiba sebab pengangkutan takde...walaubagaimanapun,kami tetap berjaya melakukannya dengan baik sekali....boleh dikatekan semue nya happy...aku ucapkan banyak2 terima kasih kepada semua rakan2 kerana banyak membantu aku dalam menjayakan majlis ini...diharapkan aku & bersama rakan2 sebayaku akan berjaya mengadakan beberapa program untuk sem akan datang...ilal liqo...

.................SALAM UKHUWAH..............

1 comment:

  1. harap dapat buat program yang besar manfaatnya untuk semua..

    ~berkatalah benar walaupun sukar, kerana pada yang benar adanya sinar~

    ReplyDelete